2013-06-18

Agur L.H. eta Kaixo D.B.H.

Kaixo ikaskideok naiz eta batzuk gutxirako izan:

Esan nahi dizuet, urte guzi hauetan oso gustura egon nahizela zuekin. Naiz eta batzutan momentu txarembat pasa.
Nire ustez L.H. bukaera hau oso ederra izan dela.
Niri, ziztu bizian pasa zait L.H. guzti eta batezere bi urte hauek.

Aintzinean pentsatzen jartzen naizenean, duela urte bat, andien pasabidean negoela iruditzen zitzidan hau da 3.mailaren asieran eta ziztu bizian, lehen handien pasabidea zena, orain pasabide artako handienak garela konturatzen nahiz.
Niri, L.H. ziztu bizian eta erraz pasatu zait.
Esan nahi dizuet ere, D.B.H.en oraingo ikaskide guztiei, zorte ona eman nahi dizuedaela azterketekin, lanakekin, probekin...
Eta niri L.H. erraz pasatu zaidan bezala espero dut zuei D.B.H. ere erraz pasatzea.
Bueno bukatzeko, bakarrik esan dizuet oso ikaskide onak izan zaretela eta D.B.H. oso zaila ez egitea.
Agur bero bat nire ikaskide guztiak!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Hementxe daukazu sarrerari buruzko iruzkina egiteko aukera.